Select Language میخوام براتون قصه بگم
کلبه محبت
www.ntmn.blogfa.com سایت عاشقانه وحید

میخوام براتون قصه بگم

قصه از خودم ازون ادمای پر غصه بگم

میخوام براتون یه شعر بگم

دردی از دردای خودم بگم

قصه من قصه نبود همش فکرای بی غصه نبود

برای من شعرا دیگه رنگی شده

برام مثل مداد رنگی شده

دنیا دیگه قشنگ شده

یه وقتا رنگیو یه وقتا سیاه شده

منم مثل همه بازی این قصه شدم

توی تموم زندگیم برای تو زنده شدم

منم اره همون .همون که تو میگفتی

همیشه  همراه منی

عشق منی جون منی همون که دلدار منی

میخوام بگم حرف نزن از روی لب حرف نزن

میخوام بگم دروغ نگیم  روی دلامون حرفی نزنیم

میخوام بگم دوست دارم دروغ نشه

اره دوست دارم فقط برات یه حرف واقعی باشه

راستی میدونی تو برام قلبی توی قلبم شدی

تو میدونی نفسی  برای قلب پر از دردم شدی

نمیدونم که چرا دفتر شعرم دفتر آرزوهای من شده

وقتی که دلتنگت میشم شعرامو از بر میخونم

تا که بدونم چی بودم الان که نیستی چی شدم

خدا کنه همون بشه همونی که تو  دوست داری

تمام فکرام همینه برای تو یه عمری عاشق بشینه

من که دیگه لبریز  بودنت شدم

واسه خودم یه عالمه راهه پیچ و خم شدم

تو میدونی من چی میگم تو میدونی چی میخوام

واسم بزار همون چیزایی که دلم ازتو زیاد اونو میخواد

همون که میدونی برای بودنت میخوام

همونا که وقتی نیستی یه دنیا دلم همونارو میخواد

من میمونم به یاد تو اگه بخوای کنار تو ....

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام